DOSTAVA I POŠTARINA

Dostava je 1 do 3 radnih dana od dana narudžbe. Šaljemo sa GLS brzom dostavom. Isti ili sledeći radni dan od vaše naruđbe.

Prije dostave dobite poruku ili vas dostavljač nazove. Ako niste doma, kad vam dođe dostavjać, onda vas obavijesti o ponovnoj dostavi sledeči radni dan ili se dogovorite da preuzmete paket na lokaciji, koja vama odgovara( GLS uvijeti)

Poštarina je bresplatna. Plati se samo 14kn ako želite platiti pouzećem (jedna trošak za cijelu narudžbu) ovog troška nemate ako platite unaprijed.

Plaćanje pouzećem ili kreditnim karticama (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro)

Uvjeti korištenja

Naručivanje proizvoda:

  1. Proizvodi se naručuju putem naše stranice.

Pritiskom gumba “Dodaj u košaricu”, se odabrani proizvod dodaje u košaricu. Ako želite naručiti proizvod, stisnite gumb »Košarica« , onda gumb »Kreni na plaćenje« Unesete vaše podace za dostavu. Unesete sve podace – Račun i upute vam šaljemo na vašu email adresu. Na kraju stisnete još gumb »Naručite«

Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces.

Na e-mail koji ste upisali ćete dobiti potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane  Vivozebra Webshopa. Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite još mapu promocije ili junkmail. Ako emaila niste dobili, provijerite, da li se produkti još nalaze u Vašoj košarici i ponovite proces naručivanja.

  1. Naručit možete i putem email-a – [email protected]

Naručite tako, da nam šaljete vaše ime i prezime, adresu,broj telefona i produkt koji želite naručiti.

Sve naruđbe slane na email, čemo slati isti ili sledeči radni dan. Platit čete pouzečem.

  1. Naruđba putem SMS poruke – 00386 30314431

Vivovita doo se obvezuje isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama isti ili sledeči radni dan. Ukoliko produkta nije na zalihama i ga nije moguće isporučiti u ovom roku, ćemo kupca kontaktirati putem e-mailom  ili telefona i ga obavijestiti kad siže nove zalihe i ako je isporuka moguća.

Slike proizvoda na www.vivozebra.hr/www.vivozebra.hr su ilustrativne prirode i ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Vivovita d.o.o. će se truditi, da su podaci produkta točni i aktualni, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih. Ako smo napisali neku grešku nije bilo namijerno i čemo odmah popraviti kad nas neko obavijesti.

Plaćanje robe pouzeća ili kreditnim karticama (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro)

Za plaćenje pouzečem je potrebna doplata 14kn. Iznos se računa na paket i je uvijek isti, nije važno koliko produkta kupite

Otprema i pakiranje proizvoda

Naručena roba će biti odposlana, na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljke provjeriti paket i sva eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti dostavnoj službi i te odbiti primiti oštećenu pošiljku.

Preuzimanje narudžbe

Narudžbe dostavljamo na kućnu adresu kupca GLS brzom dostavom. Rok za dostavu je 1-3 radne dane od naruđbe. Ovaj rok se može produžiti zbog praznika, zbog netačnih ili nepopunih podataka za dostavu, povećanja isporuke paketa u vašoj regiji, više sile ili zbog razloga na koje ne možemo utjecati.

Za narudžbe zaprimljene nakon 12 sati rok isporuke počinje teći prvi sljedeći radni dan. Za radne dane se ne broji praznice i vikende.

Rješavanje pritužbi

U tvrtki Vivovita d.o.o., ćemo nastojati da svaka reklamacija ili pritužba se riješi u najkraćem mogućem roku, a poštujemo zakone (Zakon o zaštiti potrošača) i činit čemo sve kako bi pronašli pozitivno rješenje ili dati odgovor na vaše pitanje.

 

Za bilo kakve nejasnoće, pritužbe ili pitanja, molimo kontaktirajte nas na:

Adresa tvrtke Vivovita doo, Dolenjska cesta 318, 1291 Škofljica, SI

Na e-mail [email protected]

Na telefon 0038613666066

Postupak pritužbe je povjerljiv i se čuva se između kupca i poduzeća Vivovita d.o.o. Ako dogovor ne bude moguće riješiti, sporove nadležan sud u Ljubljani.

 

Provjerite primljenu robu odmah i u prisutnosti dostavljaća. Naknadne tvrdnje oštećenja robe, dostava uzima u obzir samo u rijetkim slučajevima. Na ime kupaca, mi kao poduzeče, ne možemo rješivati reklamacija. Ako je paket oštećen, recite dostavljaču da želite zapisnik i ispunite sva oštećenja. Dostavljać vam je dužan dati i podpisati zapisnik.

 

U slučaju oštećenja paketa ili proizvoda, molimo vas da nas obavijestite i u pisanom obliku na našu e-mail adresu [email protected]

 

Vraćanje i zamjena proizvoda

Za ugovore sklopljene na daljinu, kupac ima pravo o tome obavijestiti tvrtku u roku od četrnaest dana da se povuče iz ugovora bez da navedu razlog za svoju odluku. Smatrat će se da se pravovremeno obavijestio tvrtku o povratku stavke se odlaže, vratio proizvodi moraju biti netaknuti iu istom iznosu, osim ako je roba uništena, oštećena, ne funkcionalna, izgubljena ili njegova količina se smanjuje, bez da je za to je odgovoran kupac.

Potrošač nema pravo na povlačenje od kupnje, ako je proizvod nije bio upotrebljen prema uputama, ako je proizvod prilagođen po željama kupaca i , nije moguč za povratak, da je kvarljiv ili mu je već istekao trajanje korištenja. Mogućnost povlačenja ne vrijedi za kupnju elektroničkih uređaja, softvera ili audio i video medija, ako je potrošač je otvorio sigurnosni pečat ili proizvod već se koristio.

Osim ako je dogovoreno drugačije (između tvrtka i kupaca), kupac nima pravo odustati od ugovora kupljenih kozmetićkih proizvoda, koji je već bio korišten ili otvoren jer po svojoj prirodi ovakvi produkti nisu pogodni za povrat. Sve potrošače obaviješćamo, da otvorene kozmetičke proizvode koji nisu više nisu original zapakirani, su koriščeni ili ste iz nih skinuli zaštitne pečate ili naljepkice, zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, ne zamjenjujemo i ne vračamo novaca (osim ako je prethodno dogovoreno s tvrtkom).

Za produkte elektronika, aparati, zabava tehnologije, proizvode koji zahtijevaju baterije za rad, možete odustati od ugovora samo u slučaju da se vrati neiskorišteni, neoštećenu i originalni pakirani proizvod. U originalnoj ambalaži sa svim zaštitnim naljepnicama ili pečatima. Za sve gore navedene proizvode možete zatražiti 1-godišnje jamstvo kod servisera ili prodavača.

Ako potrošač – u roku šalje reklamaciju, tvrtka mora izvršiti povrat sredstava, ali ne kasnije od 14 dana nakon primitka vraćenih proizvoda. U slučaju ako kupac platio produkt unaprijed, i ako proizvod nije isporučen, mora poduzeće vratiti novac, u 14 dana od primitka otkaza povlačenja od kupnje.

Jedini trošak koji se naplaćuje kupcu u vezi s otkazom je izravni trošak vraćanja robe.

UPOZORENJE! Mogućnost odstupa od kupnje NE vrijedi za pravne osobe. Pravna osoba, treba robu vratiti neoštećenu, u originalnom pakiranju, u nepromijenjenoj količini. U slučaju da je došlo do fizičko oštećenja produkta ili da količina ne odgovara izvornoj, je kupac pravna osoba dužna nadoknaditi nastalu štetu.