DOSTAVA I POŠTARINA

Dostava je do 3 radnih dana od dana narudžbe. Šaljemo sa GLS brzom dostavom – isti ili sljedeći radni dan od vaše narudžbe.
Prije dostave dobite poruku ili vas dostavljač nazove. Ako niste doma, kad vam dođe dostavljač, onda vas obavijesti o ponovnoj dostavi sljedeći radni dan ili se dogovorite da preuzmete paket na lokaciji, koja vama odgovara (GLS uvijeti).
Poštarina je besplatna. Plati se samo 14 kn ako želite platiti pouzećem (jedna trošak za cijelu narudžbu). Ovog troška nemate ako platite unaprijed.
Plaćanje je moguće pouzećem ili unaprijed kreditnom karticom (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) ili Paypalom.

NARUČIVANJE PROIZVODA

1. Proizvodi se naručuju putem naše stranice
Pritiskom gumba “Dodaj u košaricu”, se odabrani proizvod dodaje u košaricu. Ako želite naručiti proizvod, stisnite gumb “Košarica” , onda gumb “Kreni na plaćanje”. Unesete vaše podatke za dostavu. Sva polja su obavezna. Račun i upute vam šaljemo na vašu email adresu. Na kraju stisnete još gumb “Naručite”.
Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces.
Na e-mail koji ste upisali ćete dobiti potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Vivozebra. Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite još mapu promocije ili junkmail. Ako emaila niste dobili, provjerite, da li se produkti još nalaze u Vašoj košarici i ponovite proces naručivanja.

2. Naručit možete i putem email-a: [email protected]
Naručite tako, da nam šaljete vaše ime i prezime, adresu, broj telefona i produkt koji želite naručiti.
Sve narudžbe slane na email, ćemo slati isti ili sljedeći radni dan. Platit čete pouzećem.

3. Naruđba putem SMS poruke: 091 944 20 34
Vivovita d.o.o. se obvezuje isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama isti ili sljedeći radni dan. Ukoliko produkta nije na zalihama i ga nije moguće isporučiti u ovom roku, ćemo kupca kontaktirati putem e-mailom  ili telefona i ga obavijestiti kad siže nove zalihe i ako je isporuka moguća.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje narudžbe moguće je pouzećem ili unaprijed kreditnom karticom (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) ili Paypalom.
Za plaćanje pouzećem potrebna je doplata 14 kn. Iznos se računa na paket i je uvijek isti, nije važno koliko produkta kupite.

UVJETI KORIŠTENJA

Slike proizvoda na www.vivozebra.hr su ilustrativne prirode i ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Vivovita d.o.o. će se truditi, da su podaci produkta točni i aktualni, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih. Ako smo napisali neku grešku nije bilo namjerno i ćemo odmah popraviti kad nas neko obavijesti.

OTPREMA I PAKIRANJE PROIZVODA

Naručena roba bit će otposlana na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljke provjeriti paket i sva eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti dostavnoj službi i te odbiti primiti oštećenu pošiljku.

PREUZIMANJE NARUDŽBE

Narudžbe dostavljamo na kućnu adresu kupca GLS brzom dostavom. Rok za dostavu je 1-3 radne dane od narudžbe. Ovaj rok se može produžiti zbog praznika, zbog netočnih ili nepotpunih podataka za dostavu, povećanja isporuke paketa u vašoj regiji, više sile ili zbog razloga na koje ne možemo utjecati.
Za narudžbe zaprimljene nakon 12 sati rok isporuke počinje teći prvi sljedeći radni dan. Praznici i vikendi ne smatraju se radnim danima.

Provjerite primljenu robu odmah i u prisutnosti dostavljača. Naknadne tvrdnje oštećenja robe, dostava uzima u obzir samo u rijetkim slučajevima. Na ime kupaca, mi kao poduzeće, ne možemo rješavati reklamacija. Ako je paket oštećen, recite dostavljaču da želite zapisnik i ispunite sva oštećenja. Dostavljač vam je dužan dati i potpisati zapisnik.
U slučaju oštećenja paketa ili proizvoda, molimo vas da nas obavijestite i u pisanom obliku na našu e-mail adresu [email protected]

RJEŠAVANJE PRITUŽBI

U tvrtki Vivovita d.o.o., ćemo nastojati da svaka reklamacija ili pritužba se riješi u najkraćem mogućem roku, a poštujemo zakone (Zakon o zaštiti potrošača) i činit ćemo sve kako bi pronašli pozitivno rješenje ili dati odgovor na vaše pitanje.
Za bilo kakve nejasnoće, pritužbe ili pitanja, molimo kontaktirajte nas na e-mail [email protected] ili na telefon 091 944 20 34.
Postupak pritužbe je povjerljiv i se čuva se između kupca i poduzeća Vivovita d.o.o. Ako dogovor ne bude moguće riješiti, sporove nadležan sud u Ljubljani.

VRAĆANJE I ZAMJENA PROIZVODA

Za ugovore sklopljene na daljinu, kupac ima pravo o tome obavijestiti tvrtku u roku od četrnaest dana da se povuče iz ugovora bez da navedu razlog za svoju odluku. Smatrat će se da se pravovremeno obavijestio tvrtku o povratku stavke se odlaže, vratio proizvodi moraju biti netaknuti i istom iznosu, osim ako je roba uništena, oštećena, ne funkcionalna, izgubljena ili njegova količina se smanjuje, bez da je za to je odgovoran kupac.

Potrošač nema pravo na povlačenje od kupnje, ako je proizvod nije bio upotrijebljen prema uputama, ako je proizvod prilagođen po željama kupaca i nije moguć za povratak, da je kvarljiv ili mu je već istekao trajanje korištenja. Mogućnost povlačenja ne vrijedi za kupnju elektroničkih uređaja, softvera ili audio i video medija, ako je potrošač je otvorio sigurnosni pečat ili proizvod već se koristio.

Osim ako je dogovoreno drugačije (između tvrtka i kupaca), kupac nema pravo odustati od ugovora kupljenih kozmetičkih proizvoda, koji je već bio korišten ili otvoren jer po svojoj prirodi ovakvi produkti nisu pogodni za povrat. Sve potrošače obavještavamo, da otvorene kozmetičke proizvode koji nisu više nisu original zapakirani, su korišteni ili ste iz njih skinuli zaštitne pečate ili naljepnice, zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, ne mijenjamo i ne vračamo novaca (osim ako je prethodno dogovoreno s tvrtkom).

Za produkte elektronika, aparati, zabava tehnologije, proizvode koji zahtijevaju baterije za rad, možete odustati od ugovora samo u slučaju da se vrati neiskorišteni, neoštećenu i originalni pakirani proizvod. U originalnoj ambalaži sa svim zaštitnim naljepnicama ili pečatima. Za sve gore navedene proizvode možete zatražiti 1-godišnje jamstvo kod servisera ili prodavača.

Ako potrošač – u roku šalje reklamaciju, tvrtka mora izvršiti povrat sredstava, ali ne kasnije od 14 dana nakon primitka vraćenih proizvoda. U slučaju ako kupac platio produkt unaprijed, i ako proizvod nije isporučen, mora poduzeće vratiti novac, u 14 dana od primitka otkaza povlačenja od kupnje.

Jedini trošak koji se naplaćuje kupcu u vezi s otkazom je izravni trošak vraćanja robe.

UPOZORENJE!
Mogućnost odstupa od kupnje NE vrijedi za pravne osobe. Pravna osoba, treba robu vratiti neoštećenu, u originalnom pakiranju, u nepromijenjenoj količini. U slučaju da je došlo do fizičko oštećenja produkta ili da količina ne odgovara izvornoj, je kupac pravna osoba dužna nadoknaditi nastalu štetu.