RJEŠAVANJE PRITUŽBI
U tvrtki Vivovita d.o.o., ćemo nastojati da svaka reklamacija ili pritužba se riješi u najkraćem mogućem roku, a poštujemo zakone (Zakon o zaštiti potrošača) i činit ćemo sve kako bi pronašli pozitivno rješenje ili dati odgovor na vaše pitanje.
Za bilo kakve nejasnoće, pritužbe ili pitanja, molimo kontaktirajte nas na e-mail [email protected] ili na telefon 091 944 20 34.
Postupak pritužbe je povjerljiv i se čuva se između kupca i poduzeća Vivovita d.o.o. Ako dogovor ne bude moguće riješiti, sporove nadležan sud u Ljubljani.
VRAĆANJE I ZAMJENA PROIZVODA
Za ugovore sklopljene na daljinu, kupac ima pravo o tome obavijestiti tvrtku u roku od četrnaest dana da se povuče iz ugovora bez da navedu razlog za svoju odluku. Smatrat će se da se pravovremeno obavijestio tvrtku o povratku stavke se odlaže, vratio proizvodi moraju biti netaknuti i istom iznosu, osim ako je roba uništena, oštećena, ne funkcionalna, izgubljena ili njegova količina se smanjuje, bez da je za to je odgovoran kupac.
Potrošač nema pravo na povlačenje od kupnje, ako je proizvod nije bio upotrijebljen prema uputama, ako je proizvod prilagođen po željama kupaca i nije moguć za povratak, da je kvarljiv ili mu je već istekao trajanje korištenja. Mogućnost povlačenja ne vrijedi za kupnju elektroničkih uređaja, softvera ili audio i video medija, ako je potrošač je otvorio sigurnosni pečat ili proizvod već se koristio.
Osim ako je dogovoreno drugačije (između tvrtka i kupaca), kupac nema pravo odustati od ugovora kupljenih kozmetičkih proizvoda, koji je već bio korišten ili otvoren jer po svojoj prirodi ovakvi produkti nisu pogodni za povrat. Sve potrošače obavještavamo, da otvorene kozmetičke proizvode koji nisu više nisu original zapakirani, su korišteni ili ste iz njih skinuli zaštitne pečate ili naljepnice, zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, ne mijenjamo i ne vračamo novaca (osim ako je prethodno dogovoreno s tvrtkom).
Za produkte elektronika, aparati, zabava tehnologije, proizvode koji zahtijevaju baterije za rad, možete odustati od ugovora samo u slučaju da se vrati neiskorišteni, neoštećenu i originalni pakirani proizvod. U originalnoj ambalaži sa svim zaštitnim naljepnicama ili pečatima. Za sve gore navedene proizvode možete zatražiti 1-godišnje jamstvo kod servisera ili prodavača.
Ako potrošač – u roku šalje reklamaciju, tvrtka mora izvršiti povrat sredstava, ali ne kasnije od 14 dana nakon primitka vraćenih proizvoda. U slučaju ako kupac platio produkt unaprijed, i ako proizvod nije isporučen, mora poduzeće vratiti novac, u 14 dana od primitka otkaza povlačenja od kupnje.
Jedini trošak koji se naplaćuje kupcu u vezi s otkazom je izravni trošak vraćanja robe.
UPOZORENJE!
Mogućnost odstupa od kupnje NE vrijedi za pravne osobe. Pravna osoba, treba robu vratiti neoštećenu, u originalnom pakiranju, u nepromijenjenoj količini. U slučaju da je došlo do fizičko oštećenja produkta ili da količina ne odgovara izvornoj, je kupac pravna osoba dužna nadoknaditi nastalu štetu.